Klacht Primrose Nederland: Levering blijft uit, geen reactie

Klachtnummer
# 474314
Gebruiker
Peejee
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Primrose reageert al weken nergens op: telefoon, mail. Bestelling compostbak is nooit aangekomen vanuit de UK. Volgens DPD is deze bestelling tot aan het sorteercentrum gekomen en toen retour gestuurd (beschadiging?). Ik wacht nu al weken op antwoord wanneer ik de compostbak alsnog ontvang. Zowel in de UK als in Nederland geen gehoor.

De oplossing

Ik wil de compostbak alsnog geleverd hebben, hij is wat ik zoek en is reeds betaald

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Primrose Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Primrose Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen