Opgelost door Primrose Nederland: Na bestelling en betaling geen orderbevestiging of reactie. Geen antwoord op daarop gezonden email

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 465169
Gebruiker
ClimateRefugee
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 4-juli heb ik een zonnescherm van Primrose Nederland gekocht. Na de betaling kwam ik op een webpagina die zei "Uw bestelling is met succes afgerond" en "U ontvangt binnenkort een e-mail bevestiging van uw bestelling". Ik heb geen email bevestiging ontvangen. 3 dagen geleden heb ik op de website hen contactformulier ingevuld. Geen reactie, geen bevestiging.

De oplossing

Ik zou heel graag willen weten wanneer het zonnescherm geleverd wordt (anders wil ik mijn geld terug).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Primrose Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ClimateRefugee
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Primrose Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen