Klacht Primrose Nederland: niet geleverd en terug betaling word niet uitgevoerd

Klachtnummer
# 303609
Gebruiker
pa0ens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij primrose een loungeset online gekocht, geven na enige tijd aan de opdracht graag terug te geven. Per ideal 1400 Euro betaald. Verzoek al vele weken om terug storting van mijn E 1400...... Geen overboeking tot heden en alleen maar uitvluchten

De oplossing

Primrose aanpakken voor oplichten dan wel mijn betaling terug boeken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Primrose Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Primrose Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen