Klacht Primrose Nederland: Oplichting.

Klachtnummer
# 307696
Gebruiker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor €500 een zonnescherm besteld, niets gekregen. Geld weg. Bij naveagen wordt er gezegd dat er contact gezocht wordt met het koeriersbedrijf. Lijkt bedrijf in NL, totdat je contact zoekt.

De oplossing

Levering zonnescherm, volgeng aangegeven termijn van 3-5 werkdagen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Primrose Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Primrose Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen