Klacht Primrose Nederland: Primrose hanteert een ontmoedigingsbeleid

Klachtnummer
# 256629
Gebruiker
Berry Nice
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Handschoenen besteld die zouden verwarmen. Werken niet en 1 handschoen is gewoon stuk. Bij terugsturen kreeg ik na aandringen een bevestiging dat dit kon echter naar een adres in Groot-Brittannië. Binnen 60 dagen kun je retourneren. Verzendkosten eerst zelf betalen. Zijn hoger dan de prijs van het product. verder moet je het terugsturen in een verkoopwaarde conditie in originele verpakking waarop niet geschreven mag worden. We hebben het hier dus duidelijk over een ontmoedigingsbeleid. Er is een Primrose Nederland dus waarom terugsturen naar Groot-Brittannië?? Kan dit zo maar??

De oplossing

Geld terug op een eenvoudige manier.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Primrose Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Primrose Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen