Klacht Primrose Nederland: Retour zenden Primrose kost mij €20,-

Klachtnummer
# 93808
Gebruiker
Mieke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bloembak besteld en die is niet zo mooi als ik had gedacht en ik wil hem retourneren maar moet hier voor €20,- verzendkosten betalen en dat is belachelijk veel.

De oplossing

Ik heb €6,99 verzendkosten betaald en wil het product tegen betaling van hooguit 6,99 retourneren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Primrose Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Primrose Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen