Klacht Primrose Nederland: Slecht retourbeleid, misleiding

Klachtnummer
# 300984
Gebruiker
C.F.R
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Misleiding. Primrose Nederland heeft een Nederlandse website, een Nederlands e-mail adres en telefoonnummer. Het hoofdkantoor zit in Engeland en als je iets wilt retourneren moet dit pakket naar Engeland worden verzonden met de daarbij behorende kosten, terwijl het pakket uit Nederland wordt aangeleverd. Dit staat ook NIET vermeld in het retourbeleid. Tevens wordt het retourneren je erg lastig gemaakt, want je moet eerst een email zenden om een retournummer te kunnen ontvangen. Dan krijg je een nummer en vragen ze zelfs om foto's en dan krijg je te horen dat het naar Engeland terug moet. Al met al is dit misleiding. Men denkt nu wel 3x na voordat men iets terug stuurt vooral als het een zwaar pakket betreft.

De oplossing

Retour adres in Nederland tegen normale verzendkosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Primrose Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Primrose Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen