Klacht Primrose Nederland: Slechte clientenservice

Klachtnummer
# 304879
Gebruiker
Rene Kloosterman
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Zonnescherm besteld maar geleverd zonder bevestigingsmaterialen. Gebeld en kreeg 2 beugels geleverd, de rest was niet bijgevoegd. Nogmaals gebeld en kreeg werknemer aan de lijn die niet is gekwalificeerd voor zijn werk. Hij plaatste opmerking dat alles was geleverd maar dat de klant altijd gelijk heeft dus restant bevestigingsmateriaal zou worden geleverd. Hierna niets meer ontvangen, uit armoede maar zelf bevestigingsmateriaal gemaakt. Al met al een slechte ervaring en ik zou nooit meer iets bestellen bij dit bedrijf.

Het zonnescherm zelf is zeer goedkoop. Uiteindelijk is de kwaliteit toch niet goed genoeg en had ik beter een duurder scherm moeten kopen.

De oplossing

Hoef geen oplossing meer aangezien ik zelf het scherm heb geplaatst met wat eigen ontworpen beugels.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Primrose Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Primrose Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen