Klacht Princess: Airfryer in brand gevlogen

Yara

Gisteravond de schrik van mijn leven gehad. Tijdens het voorverwarmen vloog mijn Princess airfryer opeens in de fik. Ik was alleen thuis en ik woon 4 hoog. Ik ben dus met de brandende airfryer 4 trappen naar beneden gerend. Levensgevaarlijk natuurlijk achteraf. Veel last van mijn luchtwegen maar gelukkig geen brandwonden. Ik vind het echt bizar dat dit kan gebeuren, ons hele appartement had kunnen afbranden en ik had onder de brandwonden kunnen zitten. Ik hoop dat jullie dit heel serieus nemen en met een oplossing komen.

Groet, Yara Mairin Janson

Veiligheid onderzoeken en een vergoeding

Princess
    Wij hebben een email gestuurd vanuit de Service afdeling van Princess. Indien u deze niet heeft ontvangen graag uw email adres mailen naar service@princess.info Wij zullen de klacht dan met hoogste prioriteit in behandeling nemen. Met vriendelijk groet, Customer Service Smartwares Group
    Yara
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Princess
    Dank voor uw email adres. Wij zullen u de email per omgaande sturen naar dit adres.

Ook een klacht indienen over Princess?