Klacht Princess: loslaten aanbaklaag Family Wonder Gourmette/Wok

Monique van Duinen

Wij hebben in december 2012 bij de Blokker een tweetal sets Family Wonder Gourmette/Wok gekocht. alle aanwijzigen opgevolgd, na 1x gebruik zagen de pannetjes er al niet meer uit, deze kerst voor de 2e keer gebruikt, nou je kan ze voor goed fatsoen niet eens neerzetten voor de gasten. Het ziet er niet uit en de aanbaklagen zijn totaal weg.

speciaal voor Princess gekozen omdat dit merk een goede naam heeft maar ik zou graag van Princess een goede en klantvriendelijke oplossing willen we hebben dus 12 pannentjes in totaal. en alle 12 zien ze er niet uit. Ik ben een volwassen vrouw van 50 jaar en weet heus wel hoe ik iets schoon moet maken maar dit was na 1x gebruik al duidelijk zichtbaar dat er iets mee was.

Blijkbaar is er iets met de anti baklaag van deze pannentjes aan de hand.
graag zou ik 2 nieuwe sets willen met een welicht aangepast product., niet dezelfde pannentjes want dan heb ik na 2x gebruik hetzelfde probleem.

de 2 sets die er niet meer uitzien na 2 x gebruik zijn nog in de dozen bij mij aanwezig en kunnen worden opgehaald en zonodig worden omgeruild voor nieuwere producten.

Princess is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.