Klacht Principle Properties: Niet hun afspraken die ik heb voor betaald nakomen

Klachtnummer
# 445805
Gebruiker
Louise
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mij Huurder gaat verhuizen een met dat zou principle vastgoed de huurder uitchecken een inspectie doen te zien dat de woning goed achtergelaten is. De huurder heb gedurende 1 maand contact proberen te maken per telefoon een e-mail geen antwoord, ik heb De laatste 3 weeken geprobeerd. Geen antwoord of reactie. Mijn huurder verhuizen op vrijdag deze week 22/5 een ik kan er niet bijzijn om dat ik vast in het buitenland zit. Ik heb al voor hun diensten betaald dus ik will graag de helft terug om dat zij de helft van hun afspraak heb voldoen.

Gewenste oplossing

De helft van mijn geld terug betalen en aanwezig zijn bij mijn huurders uitcheck over 3dagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Principle Properties hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Principle Properties?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen