Opgelost door Print Things BV: De producten zijn van slecht kwaliteit en de personeel is klant onvriendelijk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 12578
Gebruiker
Dora perez
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Op 1-7-2012 hebben wij met Groupon waardebon, 2 spandoeken met foto, bij de firma Print Things bv besteld.

Na ontvangst van de spandoeken bleek de kwaliteit van beide doeken onacceptabele. Met deze klacht, heb ik contact opgenomen met Print Things. Zij waren dezelfde mening toegedaan en gingen ermee akkoord (d.d. 2-8-2012) om de bestelling kosteloos, opnieuw in productie te nemen.

Na enkele weken hebben wij nog steeds geen spandoeken ontvangen. Heden 21-9-2012, hebben wij telefonisch contact opgenomen met Print Things met de vraag, wanneer de levering gaat plaats vinden. Nu geven ze echter aan dat zij de spandoeken niet in productie gaan nemen.

De oplossing

Wij vragen u contact op te nemen met de firma Print Things met het verzoek om aan hun verplichtingen te voldoen.

Bij voorbaat dank.
Doris Enter-Perez

7 reacties

  1. Auteur
    Print Things BV
    Datum
    Graag willen we dit probleem onderzoeken.Zou u ons een email kunnen sturen met daarin deze melding en de actiecode? Dit kan naar klantenservice@print-things.nl.We zullen het probleem zo snel mogelijk onderzoeken. We streven er naar om de email binnen 48 uur te beantwoorden.Onlangs hebben we de beschikking gekregen over een nieuwe website en systeem.
    In tegenstelling tot eerder zijn we nu veel beter in staat om te emails te beantwoorden en telefoons aan te nemen.Mocht u verdere vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met klantenservice@print-things.nl of telefonisch op 023-2010999. We helpen u graag verder.
  2. Auteur
    Dora perez
    Datum
    Gewenste oplossing, zoals eerder vermeld in recente mail correspondentie en bij geplaatste klacht, verzoek nieuwe afdrukken van spandoeken. De ontvangen spandoeken worden retour verzonden zodra retour-adres bij mij bekend is.
  3. Auteur
    Print Things BV
    Datum
    Dank voor uw reactie.Met minder hoeft u ook niet genoegen te nemen.
    We zullen de spandoeken opnieuw in productie nemen en gaan ons uiterste best doen om deze aan uw verwachtingen te laten voldoen.Daarnaast zullen we u een tegemoetkoming geven in de vorm van een korting. Deze korting zal onbeperkt geldig zijn en inzetbaar zijn op alle artikelen.Zou u ons een email met als onderwerp klachtenkompas kunnen toesturen?
    Daarin mag u verwijzen naar deze conversatie. Vermeld duidelijk de gemaakte afspraken en uw ordernummer.De email mag u sturen naar klantenservice@webprint.nl.De ontvangen spandoeken hoeft u niet retour te sturen.
    We willen niet dat u nog meer moeite gaat doen, dan u al heeft gedaan.
    We willen het probleem graag zo goed en snel mogelijk oplossen.We horen graag van u.Met vriendelijke groet,
    Webprint klantenservice.
  4. Auteur
    Dora perez
    Datum
    Bij deze deel ik u mede, dat ik verheugd ben met de door u aangeboden oplossing. De door u aangeboden korting is niet relevant. Het gaat alleen om de levering van de tuinspandoeken.Zojuist e-mail verstuurd naar klantenservice@webprint.nl met PDF bijlage van de klachtenkompas conversaties en 2 JPG-bestanden met de spandoekontwerpen.
  5. Auteur
    Print Things BV
    Datum
    We gaan de bestelling kosteloos opnieuw in productie zetten, produceren en versturen.
    Deze ontvangt u binnen enkele werkdagen.We gaan ervan uit dat het probleem hiermee goed is opgelost.Met vriendelijke groet,
    Print Things klantenservice
  6. Auteur
    Dora perez
    Datum
    Probleem is opgelost, zodra beide tuin/spandoeken naar verwachting voldoen bij ontvangst.Ik vraag uw hiervoor begrip.
  7. Auteur
    Dora perez
    Datum
    Beide tuin spandoeken zijn super! Het is wat moeizaam gegaan maar uiteindelijk heeft Print Things kwaliteit geleverd, daar voor mijn dank.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dora perez
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Print Things BV?