Opgelost door Print Things BV: Onbetrouwbaar slechte service

# 12084

Geachte Heer/Mevrouw,

Op 1-7-2012 hebben wij met Croupon code GSWO1K6B8wl8H2, 2 spandoeken met foto, bij de firma Print Things bv besteld.

Na ontvangst van de spandoeken bleek de kwaliteit van beide doeken onacceptabele. Met deze klacht, heb ik contact opgenomen met Print Things. Zij waren dezelfde mening toegedaan en gingen ermee akkoord (d.d. 2-8-2012) om de bestelling kosteloos, opnieuw in productie te nemen.

Na enkele weken hebben wij nog steeds geen spandoeken ontvangen. Heden 21-9-2012, hebben wij telefonisch contact opgenomen met Print Things met de vraag, wanneer de levering gaat plaats vinden. Nu geven ze echter aan dat zij de spandoeken niet in productie gaan nemen.

Wij vragen u contact op te nemen met de firma Print Things met het verzoek om aan hun verplichtingen te voldoen.

Bij voorbaat dank.

Doris Perez

Print Things BV
    Graag willen we dit probleem onderzoeken. Zou u ons een email kunnen sturen met daarin deze melding en de actiecode? Dit kan naar klantenservice@print-things.nl.We zullen het probleem zo snel mogelijk onderzoeken. We streven er naar om de email binnen 48 uur te beantwoorden.Onlangs hebben we de beschikking gekregen over een nieuwe website en systeem.
    In tegenstelling tot eerder zijn we nu veel beter in staat om te emails te beantwoorden en telefoons aan te nemen.Mocht u verdere vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met klantenservice@print-things.nl of telefonisch op 023-2010999. We helpen u graag verder.
    Dora perez
    gewenste oplossing, ik ontvang graag fatsoenlijke nieuw spandoeken, met minder neem ik geen genoegen.
    Print Things BV
    Dank voor uw reactie.Met minder hoeft u ook niet genoegen te nemen.
    We zullen de spandoeken opnieuw in productie nemen en gaan ons uiterste best doen om deze aan uw verwachtingen te laten voldoen.Daarnaast zullen we u een tegemoetkoming geven in de vorm van een korting. Deze korting zal onbeperkt geldig zijn en inzetbaar zijn op alle artikelen.Zou u ons een email met als onderwerp klachtenkompas kunnen toesturen?
    Daarin mag u verwijzen naar deze conversatie. Vermeld duidelijk de gemaakte afspraken en uw ordernummer.De email mag u sturen naar klantenservice@webprint.nl.We hopen het zo goed mogelijk voor u op te lossen.We horen graag van u.Met vriendelijke groet,
    Webprint klantenservice
    Dora perez
    Bij deze deel ik u mede, dat ik verheugd ben met de door u aangeboden oplossing. De door u aangeboden korting is niet relevant. Het gaat alleen om de levering van de tuinspandoeken.Zojuist e-mail verstuurd naar klantenservice@webprint.nl met PDF bijlage van de klachtenkompas conversaties en 2 JPG-bestanden met de spandoekontwerpen.
    Print Things BV
    We gaan de bestelling kosteloos opnieuw in productie zetten, produceren en versturen.
    Deze ontvangt u binnen enkele werkdagen.We gaan ervan uit dat het probleem hiermee goed is opgelost.Met vriendelijke groet,
    Print Things klantenservice
    Dora perez
    Probleem is opgelost, zodra beide tuin/spandoeken naar verwachting voldoen bij ontvangst.Ik vraag uw hiervoor begrip
    Dora perez
    Beide tuin spandoeken zijn super! Het is wat moeizaam gegaan maar uiteindelijk heeft Print Things kwaliteit geleverd, daar voor mijn dank.

Dora perez

Ook een klacht indienen over Print Things BV?