Opgelost door Print Things BV: print-things misbruikt waardebonnen

maarten

Print things misbruikt waardebonnen.Ik heb een bon van 40 euro te besteden ( gekregen van mijn werkgever) Bij bestelling van mijn produkt a 29,95 euro. Geeft print things aan dat de bon uitsluitend voor produktiekosten kan worden gebruikt. Print things incasseert de overgebleven 10 euro. Die kan ik niet meer gebruiken voor een ander produkt en laat mij de verzendkosten ( ook ongeveer 10 euro) betalen. In de algemene voorwaarden van print things is hierover niets te vinden. Ik vind dit diefstal.

ik wil mijn waardebon kunnen gebruiken voor alle kosten van een bestelling. Of in ieder geval een resterend bedrag kunnen gebruiken voor een ander produkt

Print Things BV
    Geachte heer Loeffen,Zoals wij u telefonisch hebben gemeld is het niet mogelijk om verzend- en verwerkingskosten af te rekenen met de voucher die u heeft gekregen. U zult hier niets van terug vinden in onze algemene voorwaarden. Dit staat opgenomen in de actievoorwaarden. Wij zullen een dezer dagen telefonisch contact met u opnemen om een en ander te verduidelijken.
    Print Things BV
    Geachte heer Loeffen,
    Zoals wij u telefonisch hebben gemeld is het niet mogelijk om verzend- en verwerkingskosten af te rekenen met de voucher die u heeft gekregen. U zult hier niets van terug vinden in onze algemene voorwaarden. Dit staat opgenomen in de actievoorwaarden. Wij zullen een dezer dagen telefonisch contact met u opnemen om een en ander te verduidelijken.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Print Things
    maarten
    De onredelijkheid blijft schuilen in het feit dat print things zich het resterende deel van de cadeaubon toe eigend. Vergelijk het met een boekenbon. Ik heb een boekenbon van 25 euro en koop een boek van 15 euro. De boekhandelaar zegt dan, Dank u wel voor dei 10 euro extra. Als u uw bon volledig wil benutten moet u maar een duurder boek kopen. Geen diefstal ? Dan toch zeker graaien.
    maarten
    Print things is mij inmiddels tot tevredenheid tegemoet gekomen en heeft aangegeven haar beleid nog eens te bezien.

maarten

Ook een klacht indienen over Print Things BV?