Klacht Print Things BV: verrekent grouponcode niet

Lieve

twee vouchers á 9 euro gekocht bij Groupon voor 2 foto's op aluminium bij Print Things.
de eerste foto wordt verrekend met de code, de tweede niet.
ondanks vele mailtjes [meteen gedaan!] wil Print Things de code van mij niet verrekenen en heb ik dus 39,95 betaald waar 9,95 de bedoeling was.
Zij zeggen doodleuk dat ik dan nog maar een foto moet bestellen maar geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt aamngezien ik de bestelling vandaag heb binnen gekregen en ook daar niets van klopt. De foto's zijn echt niet mooi, zeker niet zoals het voorbeeld liet zien op de website.

ik wil mijn geld terug. het teveel betaald bedrag van 39,95 euro.

Print Things BV
    We vinden het vervelend dat u dit probleem ondervind.Graag onderzoeken we uw probleem opnieuw.In de regel kan er slechts één grouponcode per bestelling in worden gegeven en niet meerdere. Dit zou bij de voorwaarden tijdens de aankoop hebben moeten staan. Zou u een email onder vermelding van "Klachtenkompas" en uw ordernummer kunnen sturen naar klantenservice@print-things.nl.Na het lezen van uw email nemen we zo spoedig mogelijk contact op over een oplossing.We helpen u graag verder.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Print Things.
    Lieve
    Apart dat er nu wel meteen een antwoord komt, zeg! Overigens is het ordernummer al lang bekend bij Print Things en heb ik ook geen twee grouponcodes per bestelling gebruikt. Het antwoord lijkt mij daarom vooral voor de búhne, maar ik wacht af. ik heb het ordernummer opnieuw opgestuurd.
    Print Things BV
    Dank voor uw reactie.We hebben uw email inmiddels in goede orde mogen ontvangen. We gaan deze nogmaals lezen en beoordelen en komen vervolgens inhoudelijk terug op uw verhaal met een mogelijke oplossing.
    Lieve
    Print Things mailt mij 03 juni dat zij het bedrag gaan terugstorten op mijn rekening maar dat is tot op heden [ 08 juni] nog niet terug te zien in mijn bankoverzicht.
    Print Things BV
    Alle bedragen staan klaar om terug gestort te worden.
    Ze zullen geaccordeerd moeten worden door onze afdeling administratie.U ontvangt u geld binnen enkele werkdagen.

Ook een klacht indienen over Print Things BV?