Opgelost door Print Things BV: Waardebonnen zonder opgave van reden ongeldig verklaard

Schouten

Enige tijd geleden heb ik via de ING rentepunten voor 400 euro aan waardebonnen van Print things gekocht. Een van de bonnen heb ik in het verleden gebruikt, de anderen wilde ik afgelopen week gebruiken. Alle 7 resterende bonnen werden echter niet geaccepteerd; ze zouden niet geldig zijn. Kontakt opgenomen met Print things; bonnen zijn verlopen. Bijzonder genoeg staat er geen enkele houdbaarheidstermijn vermeld op de bonnen. Print things verwijst naar ING terwijl de bonnen toch echt een Print things product zijn met hun teksten en logo erop. Ik voel mij opgelicht en wil de waardebonnen gewoon kunnen gebruiken. Het enige wat Print things daarvoor hoeft te doen is de bonnen (her)activeren maar dat wordt geweigerd. Schadepost / oplichting ad 350 euro.

Activeren van de waardebonnen, en mocht er (dan) een houdbaarheidstermijn aan zitten dan wil ik dat zwart op wit bevestigd zien. Indien men de bonnen niet wil activeren dan graag aankoopbedrag van 350 euro retour.

Print Things BV
    We vinden het vervelend om te horen dat het u niet lukt om de waardebonnen te verzilveren.Inmiddels heb ik de mailconversatie terug gelezen. Ik zie niet in waar we aangeven dat we weigeren om de bonnen te heractiveren. We geven aan dat de actie niet meer geldig is en dat heractivatie van de actiecodes ligt aan de gestelde voorwaarden van de actie.We hebben in de mail gevraagd of u de voorwaarden van de actie er bij kunt zoeken en deze aan ons door kunt sturen. U geeft aan dat dit niet voor u mogelijk is omdat de betreffende mails niet meer in uw bezit zijn.Het is zeker niet de bedoeling om de heractivatie te weigeren. Integendeel, we willen graag dat de klanten gebruik kunnen maken van de codes en van onze producten. We zullen u dan ook vervangende codes toesturen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Print Things
    Schouten
    Fijn dat er nieuwe codes komen.

Ook een klacht indienen over Print Things BV?