Opgelost door Print Things BV: Weigering te veel betaalde credit card betaling retour te storten ondanks Groupon code

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 94545
Gebruiker
Marko
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Bij de eerste bestelling bij Print things met mijn Groupon code kwam de credit card pop-up niet en werd via hun klantenservice de opdracht geannuleerd en mijn Groupon code weer vrijgegeven. Vervolgens heb ik het opnieuw uitgevoerd en met een factuur achteraf besteld als tip van hun klantenservice. Er is toch een (verkeerd) bedrag afgeschreven van mijn credit card rekening, nl 57,89 EUR, terwijl Ik mijn Groupon code ingevuld had tijdens mijn bestelling, het eindbedrag werd op het scherm getoond (circa 6,95 EUR).

Print things weigert het geld retour te storten van het geld, en geeft aan dat ik mijn Groupon code voor een nieuwe bestelling kan gebruiken, maar ik wil maar 1 bestelling doen, die heb ik al gedaan!

Graag een juiste opvolging zodat ik als klant wordt gewaardeerd en krijg waar ik recht op heb.

Gewenste oplossing

Terugstorten van het te veel betaalde geld op mijn rekening.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Print Things BV
    Datum
    Beste Marko,We vinden het vervelend om te horen dat u deze nare ervaring heeft.Er is een correct bedrag van uw rekening afgeschreven.
    Tijdens uw laatste betaalpoging is er geen code ingegeven, hierdoor was de prijs hoger. Echter heeft u dit hogere bedrag wel geaccordeerd. Uiteraard begrijpen we dat het niet uw intentie was om dit hoge bedrag te accorderen. We weigeren geen terugbetaling.
    Echter doordat de code nog geldig en in uw bezit is kunnen we niet simpelweg een terugbetaling aanmaken. Hiermee ontstaat de mogelijke situatie dat we u het geld terug storten en dat er alsnog geprofiteerd wordt van de kortingscode.Wij zullen per mail contact met u opnemen en een passende oplossing voorstellen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Print Things
  2. Auteur
    Marko
    Datum
    Hele snelle en goede reactie van print things, ik wacht nu alleen nog wel op het geld dat zou worden overgemaakt. Maar administratief kan daar best een paar dagen overheen gaan.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Print Things BV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen