Klacht PrintAbout: Eigen merk cartridge van PrintAbout werkt niet meer deze klacht wordt niet juist behandeld.

J. Berendrecht

Nadat ik op 20 april al een melding had gestuurd naar PrintAbout over de eind januari geleverde eigen merk cartridge en daarna nog verschillende telefoontjes heb gepleegd was ik niet tevreden over de behandeling. Ik heb dit gemeld maar ik kreeg als reactie dat de technische dienst aan de proefprint kon zien dat de printer stuk was en dat ik hem maar beter niet kon laten repareren want dat dit kostbaarder zou zijn dan een nieuwe printer kopen.
Ik had mijn twijfels over dit antwoord en ook andere mensen vonden het een vreemde constatering omdat de printer de kleurteksten wel correct afdrukte. Ik ben naar het bedrijf Orbit computers en printers gegaan en ook daar was het antwoord mevrouw uw printer is volgens ons niet stuk maar ga eens naar het inktstation die kunnen de cartridge goed controleren. Tja en de uitslag was……de cartridge was niet leeg maar door de slechte kwaliteit van de cartridge was deze dichtgekoekt en met de juiste cartridge zou de printer zeker weer werken. ……………dus een andere cartridge geplaatst. De printer werkt weer en ik heb een print gescand en gemaild naar PrintAbout met het voorstel om mij een HP301 XL cartridge ter waarde van € 24,50 te vergoeden. Dat bericht is op 2-5-2019 verzonden en vandaag 3-5-2019 12.25 uur heb ik nog geen reactie ontvangen.
Dit betekend dat buiten dat PrintAbout slechte producten levert zij ook verder een zeer onbetrouwbaar bedrijf is want zij vertellen dat je printer kapot is terwijl dat niet waar is.

Ik wil vergoeding van € 24,50 dit is het bedrag van een HP 301 XL cartridge. Het bedrag is hoger dan wat ik betaald heb maar dat is dan een vergoeding voor de overlast die ik heb gehad en het inschakelen van bedrijven die wel op de juiste manier werken.

J. Berendrecht
    De klacht is nog niet opgelost. Inmiddels heeft PrintAbout wel gevraagd om de cartridge op te sturen en dat heb ik gister gedaan. Maar het blijft dus afwachten of er nu ook daadwerkelijk een vergoeding komt. Bij eerdere reacties van andere mensen heb ik gelezen dat daar ook nogal wat tijd overheen kan gaan of dat er helemaal geen vergoeding kwam.
    J. Berendrecht
    De klacht is nog niet opgelost. Inmiddels heeft PrintAbout wel gevraagd om de cartridge op te sturen en dat heb ik 7 mei gedaan. Maar het blijft dus afwachten of er nu ook daadwerkelijk een vergoeding komt. Bij eerdere reacties van andere mensen heb ik gelezen dat daar ook nogal wat tijd overheen kan gaan of dat er helemaal geen vergoeding kwam.
    J. Berendrecht
    ik wacht nog steeds op een vergoeding
    PrintAbout
    Geachte mevrouw Berendrecht,

Bedankt voor uw beoordeling.

Vervelend te lezen dat u deze ervaring heeft.
    Wij hebben de cartridge inmiddels retour ontvangen.
    Onze administratie zal het nu spoedig financieel met u in orde maken.

Excuus voor al het ongemak.

Het PrintAbout team

J. Berendrecht
De klacht is pas opgelost als ik mijn geld terug heb ontvangen en gezien het verloop en de manier waarop ik behandeld ben vind ik dat dit bedrijf veel reclame maakt en vervolgens de afspraken niet nakomt. Levenslange garantie op eigen merk cartridge is natuurlijk overdreven maar zoals het met mijn klacht is gegaan slaat alles om zomaar te verklaren dat de printer stuk is terwijl het aan de cartridge ligt. Een betere afhandeling was geweest om direct de cartridge terug te laten sturen en te controleren dat had een beter review opgeleverd en voor mij minder overlast en kosten . Nu heb ik vele proefprints moeten maken en 2 bedrijven in moeten schakelen om er achter te komen wat er mis was.

Ook een klacht indienen over PrintAbout?