Klacht PrintAbout: Huismerk voldoet niet en beloofde omruil naar originele toners gaat zeer moeizaam

problemen met afhandeling klacht

Ik wil dat men de huismerk toners komt ophalen. Het verschil in prijs heb ik overgemaakt maar wordt steeds lastig gevallen dat men om een rapport vraagt uit de printer. Ik heb de huismerk toners al weken geleden vervangen door originele toners, bijbehorende prints (waarop het kwaliteitsverschil heel duidelijk te zien is), heb ik weken geleden al opgestuurd, die zijn ontvangen.
De huismerktoners heb ik direct ingepakt en in de doos gedaan. Ik ga deze niet meer terugplaatsen in de printer vanwege een rapportje. De opgestuurde prints zijn heel duidelijk. Nu krijg ik ook de debiteurenadministratie op mijn dak, ik ben hier nu al zoveel tijd mee kwijt en ben het spuugzat

Heleen
    Print About kiest er blijkbaar voor om niet te reageren. De toners zijn inmiddels opgehaald maar de algehele wijze waarop met deze case is omgegaan verdient absoluut geen schoonheidsprijs
    PrintAbout
    Geachte mevrouw van Minderhout,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een beoordeling.

Uw mailberichten zijn telkens netjes door onze klantenservice in behandeling genomen.
    Wij betreuren dan ook dat u aangeeft dat u hierop geen reactie heeft ontvangen.
    Zodra wij de retourzending ontvangen en verwerkt hebben, zal er een creditfactuur opgesteld worden.
    Onze financiële afdeling zal u hiervan per mail op de hoogte houden.

Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag.

PrintAbout.nl

Heleen
de manier waarop de klacht is afgehandeld is treurig. Zie inderdaad mijn vele mails met steeds het standaard antwoord van de klantenservice. Dus uiteindelijk is het opgelost maar klantvriendelijk was deze absoluut niet!

Ook een klacht indienen over PrintAbout?