Klacht Printall.com: Bedrijf weigert de bestelling te leveren of terug te betalen.

Klachtnummer
# 538439
Gebruiker
TineVda
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een bestelling geplaatst op 2 december 2020. Nog steeds niets ontvangen. Er werd niet gereageerd op Whatsapp of mail/Messenger. Tot ik een slechte Google review schreef. Toen werd er onbeleefd gereageerd via Whatsapp. Ze weigen me terug te betalen of mijn bestelling te leveren om wille van de eerder geplaatste review.

De oplossing

Mijn bestelling alsnog leveren of een terugbetaling.

1 reactie

  1. Auteur
    TineVda
    Datum
    Nog steeds niet opgelost. Bedrijf weigert terugbetaling of levering van bestelling.

Ook een klacht indienen over Printall.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen