Klacht Printall.com: Bestelling betaald maar niet geleverd, geen reactie op email en de website bestaat ineens niet meer

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 575707
Gebruiker
Kweverten
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb begin december twee paar fotosokken besteld voor vrienden als kerstkado. De betaling a 33.80 euro is van mijn rekening afgeschreven, ik heb een bevestiging van bestelling per mail gekregen, maar nooit een bevestiging van verzenden en de bestelling is ook nooit geleverd. Ik heb al twee keer gemaild maar geen reactie daarop ontvangen en daarbij zie ik net dat heel de website van het bedrijf niet meer bestaat?

Gewenste oplossing

De kosten a 33.80 euro terugbetalen of alsnog de bestelling leveren.
Geboden oplossing
Geen, niets gehoord van het bedrijf
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Printall.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen