Klacht Printall.com: Bestelling niet ontvangen. Geen reactie van bedrijf.

Garfield#753

Op 16 januari 2020 heb ik 4 paar gepersonaliseerde sokken besteld als kerstcadeau voor een bedrag van €59,30. Deze zouden waarschijnlijk net niet voor de kerst binnenkomen: begrijpelijk met deze drukte. Echter is het nu 44 dagen later en heb ik nog steeds geen sokken in huis en na de bestelbevestiging geen enkel bericht meer gekregen. Deze week heb ik ook een e-mail gestuurd naar de helpdesk van PrintAll en een bericht via het contactformulier via de website gestuurd. Op beide geen reactie.

Aankoopbedrag retour

Garfield#753
    Nog steeds geen enkele reactie van PrintAll. Neem aub contact op voor een nette afhandeling.
    Garfield#753
    Geen reactie tot op heden!
    Garfield#753
    Kleine correctie: sokken besteld op 16 december 2020 (niet 16 januari 2020).
    Garfield#753
    Zojuist aangifte gedaan bij de politie (online via https://aangifte.politie.nl/iaai-preintake/#/)
    Garfield#753
    Aangifte loopt nog. Printall krijgt hier ook bericht van. Nog geen reactie
    Nog niet opgelost

Garfield#753
Geen enkel contact, niet opgelost. Bizar dat dit kan in Nederland! Website bestaat nog steeds en vangt gewoon geld via iDeal en levert niets

Ook een klacht indienen over Printall.com?