Klacht Printall.com: Een deel van mijn bestelling ontbreekt en de klantenservice is op geen enkele manier bereikbaar.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 511301
Gebruiker
mandyvk24
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 13 december twee paar sokken besteld met de afbeelding van mijn kat erop. Op 31 december is slechts één van de twee paar sokken geleverd. Ik heb diezelfde dag direct een e-mail gestuurd naar de klantenservice om te vragen waar het ontbrekende deel van mijn bestelling is. Inmiddels ben ik vijf klachtene-mails naar de klantenservice verder, ik heb het bedrijf via Whatsapp en Instagram benaderd, maar tot op heden geen enkele reactie van ze ontvangen. Een telefoonnummer op de website ontbreekt helaas, anders had ik ze gebeld.

Gewenste oplossing

Ik zou graag mijn geld terug willen of het ontbrekende paar sokken ontvangen en op z’n minst een reactie van het bedrijf.
Geboden oplossing
Het bedrijf heeft nooit meer gereageerd. Ik ga nu juridische stappen ondernemen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    mandyvk24
    Datum
    Inmiddels nog twee e-mails gestuurd en nog altijd geen reactie van het bedrijf.
  2. Auteur
    mandyvk24
    Datum
    Nog steeds geen reactie
  3. Auteur
    mandyvk24
    Datum
    Nog steeds geen reactie
  4. Auteur
    mandyvk24
    Datum
    Nog altijd geen reactie...

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Printall.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen