Klacht Printall.com: Een deel van mijn bestelling ontbreekt en de klantenservice is op geen enkele manier bereikbaar.

mandyvk24

Ik heb op 13 december twee paar sokken besteld met de afbeelding van mijn kat erop. Op 31 december is slechts één van de twee paar sokken geleverd. Ik heb diezelfde dag direct een e-mail gestuurd naar de klantenservice om te vragen waar het ontbrekende deel van mijn bestelling is. Inmiddels ben ik vijf klachtene-mails naar de klantenservice verder, ik heb het bedrijf via Whatsapp en Instagram benaderd, maar tot op heden geen enkele reactie van ze ontvangen. Een telefoonnummer op de website ontbreekt helaas, anders had ik ze gebeld.

Ik zou graag mijn geld terug willen of het ontbrekende paar sokken ontvangen en op z’n minst een reactie van het bedrijf.
Het bedrijf heeft nooit meer gereageerd. Ik ga nu juridische stappen ondernemen.

mandyvk24
    Inmiddels nog twee e-mails gestuurd en nog altijd geen reactie van het bedrijf.
    Nog steeds geen reactie
    Nog steeds geen reactie
    mandyvk24
    Nog altijd geen reactie...

Ook een klacht indienen over Printall.com?