Opgelost door Printenvoorweinig.nl: Geen reactie na bestelling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 23174
Gebruiker
Peter Vd Borgh
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 24/2/13 heb ik een bestelling geplaatst en betaald. Het gaat om inktcartridges van het type HP15 en 78 (huismerk). Het bestelnummer is M0630947M106AEX7.
Na het uitblijven van mijn bestelling ben ik vanaf zondag 3/3/13 gaan mailen en bellen.
De mail wordt niet beantwoord en als ik bel wordt er niet opgenomen. De lijn is wel beschikbaar.

De oplossing

In ieder geval gewoon reageren. Ik wil weten of de bestelling nog komt en wanneer anders wil ik mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Printenvoorweinig.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Peter Vd Borgh
    Datum
    Ik heb vandaag (15 maart) een pakketje opgehaald bij de post. Dar zat mijn bestelling in. De klacht is dus opgelost! Consumentbond bedankt! Ik vind het nog steeds vreemd dat printenvoorweinig telefonisch niet bereikbaar is en ook niet reageert op mailtjes.
  2. Auteur
    Peter Vd Borgh
    Datum
    Opgelost dankzij de consumentenbond!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Peter Vd Borgh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Printenvoorweinig.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen