Klacht Printwhat bv: Geen geld terug bij verkeerde levering.

G.M. Blackson

Ik heb op 3 september 2012 een gesprek gehad met een medewerker van het callcenter van Printwhat BV en ben er zeer verontwaardigd over. Ik gaf aan dat wij ivm ons 13 jarig jubileum schrijfblokken hebben besteld en dat het de bedoeling was dat alleen de cover zou worden bedrukt. Wij hebben ook een bestand aangeleverd waarop duidelijk staat vermeldt 'COVER'. Echter zijn alle pagina's van de schrijfblok (kladblok) bedrukt. Wij gingen ook ervan uit dat het schrijfblokken met lijntjes waren waarop je kan schrijven. Maar het zijn gewoon kladblokken en geen schrijfblokken want deze hebben lijntjes. In de kladblokken zijn alle pagina's bedrukt met de cover. Je kunt dus onmogelijk iets in schrijven. Tijdens het plaatsen van de order stond ook nergens dat het om kladblokken gaat. Het is ook niet duidelijk op de pagina aangegeven dat alle zijden worden bedrukt. Men heeft onze schriftelijke verzoek om opnieuw onze bestelling te drukken per mail afgewezen en we krijgen ook geen geld terug.

Wij willen dat er schrijfblokken worden bedrukt met de geleverde cover en indien dit niet mogelijk is, wensen wij restitutie van het aankoopbedrag.

Wij vinden dat Printwhat bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Printwhat bv?