Klacht Private Webdeal: Annulering Bestelling Ultrabright

Klachtnummer
# 190660
Gebruiker
Kris
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb de bestelling Ultrabright vanochtend geannuleerd! IK wil en koop de bestelling niet, ik betaal ook niet.

Dat uw klantensevice gebruik maakt van een niet bereikbaar emailadres, is uw verantwoordelijkheid.
Onderwerp 'Re: Ontvangstbewijs voor uw bestelling bij Privatewebdeal'
Reactie van server: 550 Recipient e-mail address invalid / Ontvanger e-mail adres bestaat niet

Privatewebdeal
Sent: Monday, October 17, 2016 1:33 PM
Uw bestelling is in behandeling. In de meeste gevallen is uw pakket de volgende werkdag al in huis. Het pakket wordt bezorgd door PostNL of DPD. Bij uw pakket zit geen factuur, deze ontvangt u binnenkort digitaal via email. Zoals op de website staat vermeld mag u ons product risicoloos uitproberen. Voldoet het product onverhoopt niet aan uw verwachting? Neem dan binnen 14 dagen na ontvangst contact met ons op via onderstaande gegevens.
Private Webdeal
(€ 1,00 per gesprek + uw gebruikelijke telefoonkosten)




Gewenste oplossing

Ik betaal ze sowieso niet,. U kunt Privatewebdeals aanspreken of voor de rechter brengen, ook hun website geeft geen voldoende informatie over producten, kosten, annuleringen.
Bovendien telefoonkosten veel te hoog!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Private Webdeal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Private Webdeal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen