Klacht Private Webdeal: Klacht waar niets mee gedaan wordt

Klachtnummer
# 252530
Gebruiker
Yvonne van Toer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een factuur ontvangen voor iets wat ik niet besteld heb en dus ook nooit ontvangen heb.
Toch krijg ik iedere keer bericht van Billink dat ik de factuur moet betalen, bij klachten moet ik bij Privateweb mail zijn.
Maar daar krijg je geen reactie. Ik word er een beetje moedeloos van.
Yvonne

De oplossing

Mijn oplossing...Dat ze bij private wen mail is een keertje orde op zaken gaan stellen en die factuur ongedaan maken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Private Webdeal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Private Webdeal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen