Klacht Private Webdeal: Misleiding. Gratis is toch niet gratis!

Klachtnummer
# 179239
Gebruiker
Johanna
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gratis monster aangevraagd van Blue Mountain creme bij Private webdeal. Bleek echter toch niet gratis. Via een noreply mail een rekening van 69,95 ontvangen van een bedrijf dat Billink heet. Bij telefonische navraag (0900 nr.) zeggen men dat er ergens in de kleine lettertjes staat dat als je niet binnen 14 dagen reageert je kennelijk 69,95 moet betalen.
Als ik de creme terugstuur dan gaan ze het in "orde"maken.
Ben benieuwd. Zeer misleidende reclame.

De oplossing

Stoppen met misleidende reclame. En rekening die via de mail is gestuurd van de baan natuurlijk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Private Webdeal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Private Webdeal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen