Opgelost door Private Webdeal: opgelicht?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 189167
Gebruiker
ridder
Datum
1 reactie

Details

Klacht

er bleek een rekening te komen. Direct na bestelling deze geannuleerd op2 oktober.
Toch kwamen de 2 tubes op 4 oktober. 5 oktober telefonisch gemeld dat de tubes terug gestuurd zijn. Vandaag een rekening ontvangen van Billink B.V. dat wij de rekening voor de 2 tubes van 69.95 euro voor 21 oktober moeten betalen aan de Rabobank. Dit is dus
echte oplichting.

Gewenste oplossing

intrekking rekening want product is terug gezonden
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Private Webdeal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    ridder
    Datum
    gelukkig is een creditnota van het incassobureau ontvangen. dus de klacht is goed afgehandeld

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Private Webdeal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen