Klacht Privatelease.com: Onterecht afschrijvingen na overname leasecontract naar iemand anders

sad Niet opgelost
Flierefluiter

Vanaf 10 april heb ik mijn lease auto (fiat 500, kenteken: KR-566-B) over gegeven aan iemand anders, ik ben dus sinds 10 april 2019 geen lease eigenaar meer van deze auto. Toch heb ik een factuur ontvangen en hebben jullie dit proberen af te schrijven. Ik probeer jullie zowel telefonisch als per e-mail te bereiken maar krijg geen enkel gehoor

De factuur intrekken of een uitleg waarom deze wél terecht zou zijn

Privatelease.com
    Beste Lotte,

Hartelijk dank voor je bericht.

De overname van het contract is afgerond nadat de facturatie op 10 april had plaatsgevonden, derhalve is deze nog bij jou ingehouden.

Indien wenselijk kunnen wij een correctie factuur aanmaken.
    Een andere optie is om dit met de overnemende partij onderling af te stemmen.

De toekomstige facturen zullen bij de overnemende partij worden ingehouden.
    Het probleem is dus voor de toekomst verholpen.

Ik verneem graag of ik je met de geboden oplossing verder kan helpen.

Manon
    Hallo Manon,

Aangezien de overname en facturatie van het proces via jullie verloopt heb ik ook graag dat de betalingen via jullie worden geregeld en niet achterlangs. Zoals aangegeven is de overname per de 10e april ingegaan, toen heeft ze de auto ook echt overgenomen. Mochten er nog dagen zijn die ik moet betalen dan ontvang ik graag een aangepaste factuur. Alle kosten vanaf de 10e kunnen naar de nieuwe eigenaar gefactureerd worden. Groet, Lotte

Flierefluiter
De fout was veroorzaakt door verkeerde timing waardoor ik onterecht facturen zou hebben ontvangen. Na bevestiging dat de facturen onterecht aan mij verstuurd waren leek alles opgelost. Nu, een maand later, kreeg ik weer een voicemail bericht: of ik de maand mei zou willen betalen. Deze klacht leek eerst opgelost maar is dit blijkbaar nog niet

Ook een klacht indienen over Privatelease.com?