Opgelost door Privilege: abonnement aangesmeerd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 252727
Gebruiker
P. Vink
Datum
0 reacties

Details

De klacht

DE KLACHTik heb nooit shriftelijk een contract met privilege aangegaan over een privileges abonnement of lidmaatschap en zeker geen twee. Privileges had zelf kunnen bedenken dat twee lidmaatschappen op een adres bizar is. In 2015 zag ik dat er automatisch twee maal een bedrag werd afgeschreven en heb dit toen laten zitten. Nu gebeurde dit in 2016 weer. 2x 90 euro werd er afgeschrevenvan mijn rekening. Ik heb dat gestorneerd en een brief geschreven dat ik mijn abonnement opzeg. Nu krijg ik een brief dat ik per 1-1-2018 pas van het lidmaatschap af ben, zodra ik de openstaande facturen van 2x 90 euro heb betaald. Dat dit bedrijf nog mag blijven bestaan is een wonder. Wat moet ik doen om hier vanaf te komen?

De oplossing

DE OPLOSSINGeen brief dat ik nooit een schriftelijk lidmaatschap heb gehad en dat ik het ook niet heb. Het bedrag dat ik over 2015 heb betaald terwijl ik geen lidmaatschap wilde mogen we wel houden.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P. Vink
Datum
Uiteindelijke oplossing
een prettig telefoontje met de mededeling dat het abonnement beeindigd is
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Privilege?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen