Opgelost door Privilege: abonnement aangesmeerd

P. Vink

DE KLACHTik heb nooit shriftelijk een contract met privilege aangegaan over een privileges abonnement of lidmaatschap en zeker geen twee. Privileges had zelf kunnen bedenken dat twee lidmaatschappen op een adres bizar is. In 2015 zag ik dat er automatisch twee maal een bedrag werd afgeschreven en heb dit toen laten zitten. Nu gebeurde dit in 2016 weer. 2x 90 euro werd er afgeschrevenvan mijn rekening. Ik heb dat gestorneerd en een brief geschreven dat ik mijn abonnement opzeg. Nu krijg ik een brief dat ik per 1-1-2018 pas van het lidmaatschap af ben, zodra ik de openstaande facturen van 2x 90 euro heb betaald. Dat dit bedrijf nog mag blijven bestaan is een wonder. Wat moet ik doen om hier vanaf te komen?

DE OPLOSSINGeen brief dat ik nooit een schriftelijk lidmaatschap heb gehad en dat ik het ook niet heb. Het bedrag dat ik over 2015 heb betaald terwijl ik geen lidmaatschap wilde mogen we wel houden.

P. Vink
een prettig telefoontje met de mededeling dat het abonnement beeindigd is

Ook een klacht indienen over Privilege?