Opgelost door Privilege: abonnementen opzeggen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 357859
Gebruiker
A.G. Widera
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We blijken twee abonnementen op privilege te hebben. Die willen we graag opzeggen, graag zo spoedig mogelijk. Er is ons niets gevraagd over een verlenging.

De oplossing

Zeg ons abonnement op en graag een schriftelijke bevestiging van opzegging.

1 reactie

  1. Auteur
    Privilege
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Stevens,
    Beste mevrouw Widera,

    Hiermee bevestigen wij dat wij uw Privilege lidmaatschap per direct hebben beëindigd. Tevens hebben wij uw gegevens in ons uitsluitingssysteem geplaatst, zodat u niet meer door Privilege zal worden benaderd.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Webcare Team Privilege

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.G. Widera
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Privilege?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen