Klacht Privilege: Afschrijving privelege op naam overleden persoon

Klachtnummer
# 198891
Gebruiker
BHN
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nooit een abonnement aangegaan toch wordt er jaarlijks +/-€80,00 afgeschreven op naam van inmiddels overleden persoon. Hoe kan dit stopgezet worden, hoe kun je een abonnement opzeggen wat nooit aangegaan is als nabestaande overledene?

De oplossing

Geld terug en website / telefoonnummer waar je als consument op kunt zeggen.

1 reactie

  1. Auteur
    Privilege
    Datum
    Beste mevrouw Horstman,

    Wij hebben uw opmerking over Privilege op 3 december 2016 ontvangen via Klachtenkompas.nl.

    In overleg via de telefoon op 6 december 2016 is Privilege samen met u tot een oplossing gekomen.
    Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.

    Met vriendelijke groet,
    Privilege Webcare Team

Ook een klacht indienen over Privilege?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen