Klacht Privilege: onrechtmatig afschrijven abbonnementkosten

Klachtnummer
# 164826
Gebruiker
starren
Datum
1 reactie

Details

De klacht

mijn ouders 91/92 jaar hebben al jaren, blijkt nu een of ander abonnement van privilege en pretium betaald ,mensjes weten niet wat het is, ik als dochter het dit nu ontdekt sinds ze beiden dementerend zijn en ik de geldzaken doe.
heb gestorneerd en bankopdracht opgezegd ga nu abonnement opzeggen. Hopelijk lukt dat. Vind het verschrikkelijk dat deze praktijken kunnen voorkomen loopt schijnbaar al jaren, ontvangen nooit iets van hun.

De oplossing

dat dit mag stoppen op een fatsoenlijke manier.
wil van contract af, geld terug zal wel geen optie zijn, vind het wel schandalig
dat vooral oudere mensen met deze praktijken worden geconfronteerd.

1 reactie

  1. Auteur
    Privilege
    Datum
    Beste mevrouw Starren,

    Wij hebben uw opmerking over Privilege op 19 april 2016 ontvangen via Klachtenkompas.nl.

    In overleg via de telefoon op 19 april 2014 is Privilege samen met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.

    Met vriendelijke groet,
    Privilege Webcare Team

Ook een klacht indienen over Privilege?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen