Klacht Privilege: Opzegging Privilege geen reactie

Klachtnummer
# 397711
Gebruiker
Patrickvdberg
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Lidmaatschap gewoon schriftelijk, ook nog aangetekend en via contactformulier op hun site opgezegd. We krijgen geen enkele reactie of bevestiging dat het is beëindigd. Heel vervelend en onprofessioneel.

De oplossing

Dat Privilege per direct het lidmaatschap beëindigd en dit per omgaande aan ons bevestigd!

2 reacties

  1. Auteur
    Patrickvdberg
    Datum
    Helaas nog geen enkele reactie!
  2. Auteur
    Privilege
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte meneer Van den Berg,

    Zoals telefonische besproken hebben wij uw opzegging in goede orde ontvangen. Wij zullen de opzegging zo snel mogelijk verwerken en u daar een bevestiging van sturen.

    Met vriendelijk groet team webcare Privileges

Ook een klacht indienen over Privilege?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen