Klacht Pro Persona: verkeerde diagnose verkeerde medicatie verkeerde afdeling opgenomen

Lucy86

ik krijg de verkeerde diagnose en de verkeerde depot shizodinol 250 mg wat mij niet goed voelt, ik wordt er juist pshychotish van,
ik krijg er lichaamelijke problemen van vooral me hart ik wordt heel snel moe,
bed liggereig hallucineren, angstig voor de dood.
weinig kunnen uiten daarom doe ik het met schrijven de email is van m'n pber geurike schaap die kan er niets aan doen en die helpt me.
maar ik zit in een drugs groep en ik heb weinig vrijheid,
ik ben te jong 27 om de hele dag binnen te hangen en op bed te liggen,
ik heb wel therapie, maar dan moet ik gefoulleerd worden,
terwijl ik nooit wat mee neem en dan voel ik me heel vernederd omdat ik dan helemaal bloot moet staan daarna ga ik meestal de scu in omdat ik me schaam.
ik krijg wel een scheur jurk maar ze zien het toch wel..
ik wil dat ik naar open ga en anders met ontslag,
ik zit al meer dan 2 jaar gesloten met de verkeerde diagnose shizofrenie en de verkeerde ziekelijke antipshychoticums, ik voel me heel ongelukkig

Ik wil een seccond opinion, ik heb geen shizofrenie,
ik heb adhd en ptss, ik heb ritalin nodig, en ben doodsbang al vanaf me 18e voor antipshyshoticums er is er geen 1 die goed werkt, ik wil nathalien habing aanklagen, omdat ze mij geen kans van spreken geeft, ik heb ritalin nodig ik blijf druk in de hoofd, ik heb vroeger veel meegemaakt. moeder overleiding op me 14 e enz.
ik wil met ontslag ik wil dat de RM stopt en dan doorstromen naar RIBW in Wageningen, ik krijg daar hulp bij van een p.i.t.e.r in de Riethorst als zei tegen werkt vraag ik extra juridish hulp bij Jullle.
ik kan ook vrijwillig gaan maar ik wil dat nathalie habing op het matje komt, net als de vorige behandelaar die op octaaf 4 voor me was mijn slecht behandelden met een veelste hoge dosis seroquel 800 mg, ik wil graag overgeplaatst worden en de RM en Dwang stoppen. ik heb gewoon een goede gespreks partner nodig en een goede leefomgeving als er nog geenplek is bij RIBW in Wageningen dan wil ik naar MEZZO.

Ook een klacht indienen over Pro Persona?