Klacht Pro-shoes (bestaat niet meer): 5 paar schoenen niet binnen

Divine

Ik heb op 16 en 17 maart jl. bij de online shop van Pro Shoes 5 paar schoenen gekocht, maar tot op heden niks ontvangen. Ik heb 4 mailtjes verstuurd naar de klantenservice van Pro Shoes en tot op heden ook geen reactie gehad. Telefoonnummer is niet meer bereikbaar. Invito waar de schoenen eerst naartoe werden gestuurd is ook weg uit de stad en niet bereikbaar.
Ik zie nu op de site van Pro Shoes staan dat mijn 2 paar Converse – As Core OX White Mono, maat 38 op 2-4-2016 is verstuurd. Ik heb nog niks ontvangen, dus de vraag is waar zijn mijn schoenen?
Ook zie ik mijn andere bestelling van 3 schoenen niet meer staan op mijn account. Waar is deze bestelling?
Nu zou ik graag op korte termijn een passende oplossing vinden omdat ik € 214,37 heb uitgegeven na de faillissement en niks heb gehad. En er ook niet netjes naar de klant gecommuniceerd word. Dus graag ontvang ik mijn schoenen of mijn geld terug.

Pro-shoes (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Pro-shoes (bestaat niet meer)?