Opgelost door Pro-shoes (bestaat niet meer): betaalde schoenen niet ontvangen

Kenny

Op 18 maart om 11:46 is mijn pakket volgens Track en Trace (code: 3SPRT0515073400) bezorgd van ordernummer: 34139033
De winkel waar ik het op kon halen was pro shoes in de Spuistraat in Den Haag.
Er hing een melding aan de deur dat ik elders de order in een anderen winkel kon ophalen.
Bij deze winkel (invito) gaven zij aan dat de schoenen nog niet binnen waren.
25 maart nog eens langs geweest, zelfde verhaal? 08 april is ook deze winkel gesloten.
Menige e mails verstuurd naar pro shoes en invito, maar tot op heden geen antwoord ontvangen . Telefonisch zijn beide winkels ook niet bereikbaar.
Uiteraard de bestelling betaald via i deal.
M.v.g, Kenny Bon

Kunnen jullie aangeven waar mijn bestelde en al betaalde schoenen zijn?
En of ik mijn geld kan terug krijgen?

Pro-shoes (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Kenny
    mail ontvangen van pro shoes
    Wat vervelend te vernemen dat je order zich in een gesloten filiaal bevind. Door het faillissement en doorstart zijn niet alle filialen meer geopend.Om dit op een correcte manier op te lossen zullen wij het aankoopbedrag terugstorten. Je order doorsturen naar je huisadres is nog niet gelukt omdat het pakket nog niet retour is ontvangen in ons magazijn.Graag ontvangen wij per omgaande onderstaande gegevens van je middels een reply op deze email .11-04 replay gedaan
    Kenny
    Inmiddels het geld terug gestoord gekregen

Kenny

Ook een klacht indienen over Pro-shoes (bestaat niet meer)?