Opgelost door Pro-shoes (bestaat niet meer): Betaalt, mail gekregen, nog steeds geen track en trace code/levering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 161779
Gebruiker
Ladr
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 13 maart heb ik een bestelling bij Pro Shoes geplaatst van ongeveer €130,-. Ik heb een bevestigingsmail gekregen, maar geen track en trace code binnen vijf dagen (zoals beloofd). Ik snap dat ze het druk hebben, en ik snap dat het wat langer kan duren als zoveel mensen een bestelling plaatsen. Maar twee weken wachten op niks is vervelend aan het worden.

Ik heb een aardig groot bedrag overgemaakt, ik heb Pro meerdere keren een mail gestuurd en ik heb meerdere keren geprobeerd te bellen zonder succes. Ook heb ik zelfs nog DHL gebeld om te informeren of er al een pakketje naar mijn adres is verstuurd. Allemaal geen succes. Mijn geduld is nu op en ik hoop dat er naar een oplossing gezocht kan worden.

Of ik zou graag mijn geld terug gestort willen hebben, of ik wil z.s.m. mijn bestelling thuis hebben.

De oplossing

Geld terug of z.s.m. de bestelling bezorgd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Pro-shoes (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Ladr
    Datum
    Het duurde even voordat ik antwoord kreeg op mijn e-mails, maar na al die tijd vandaag het volledige bedrag terug gekregen. Fijn dat het zo afgehandeld kan worden, ondanks de drukte en het faillissement.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ladr
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Pro-shoes (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen