Opgelost door Pro-shoes (bestaat niet meer): Betaalt, mail gekregen, nog steeds geen track en trace code/levering

Ladr

Op 13 maart heb ik een bestelling bij Pro Shoes geplaatst van ongeveer €130,-. Ik heb een bevestigingsmail gekregen, maar geen track en trace code binnen vijf dagen (zoals beloofd). Ik snap dat ze het druk hebben, en ik snap dat het wat langer kan duren als zoveel mensen een bestelling plaatsen. Maar twee weken wachten op niks is vervelend aan het worden.

Ik heb een aardig groot bedrag overgemaakt, ik heb Pro meerdere keren een mail gestuurd en ik heb meerdere keren geprobeerd te bellen zonder succes. Ook heb ik zelfs nog DHL gebeld om te informeren of er al een pakketje naar mijn adres is verstuurd. Allemaal geen succes. Mijn geduld is nu op en ik hoop dat er naar een oplossing gezocht kan worden.

Of ik zou graag mijn geld terug gestort willen hebben, of ik wil z.s.m. mijn bestelling thuis hebben.

Geld terug of z.s.m. de bestelling bezorgd.

Pro-shoes (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ladr
    Het duurde even voordat ik antwoord kreeg op mijn e-mails, maar na al die tijd vandaag het volledige bedrag terug gekregen. Fijn dat het zo afgehandeld kan worden, ondanks de drukte en het faillissement.

Ladr

Ook een klacht indienen over Pro-shoes (bestaat niet meer)?

2. Stuur een juridische brief