Klacht Pro-shoes (bestaat niet meer): Order geannuleerd door geen voorraad en restant van betaalde som niet retour ontvangen

E. Mayahi

In maart heb ik 5 paar sneakers besteld en na paar weken bleek dat de schoenen niet leverbaar waren doordat pro-shoes haar voorraadbeheer niet op orde had. Ik kreeg netjes een email hierover en of ik mijn rekeninggegevens wilde doorgeven. Dit gedaan. Maar bleek dat ze de creditering in 2 stukken hadden gehakt. Het totaal bedrag van beide crediteringen kwam niet op het totaal bedrag dat ik reeds had voldaan. Ik heb hier een email over gestuurd en kreeg een vage email dat de creditering inderdaad in 2en is gehakt en daarom ik twee emails heb ontvangen en dat het bedrag WEL het totaal bedrag van mijn bestelling is. Terwijl ik in mijn email duidelijk had uitgelegd dat ik npg een bedrag van € 54,99 retour moet ontvangen. Mijn email was van 24 april en daar heb ik tot de dag van vandaag geen reactie op ontvangen. Ik heb van hen begrepen dat ze een doorstart hebben gemaakt . Graag ontvang ik van hen een oplossing.

Restant som van geannuleerde order retour ontvangen. Gaat om een bedrag van 54,99.

Pro-shoes (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Pro-shoes (bestaat niet meer)?