Opgelost door Pro-shoes (bestaat niet meer): VANS na 5 keer dragen lelijke witte strepen

HAB

Begin april nieuwe VANS gekocht. Na 5 keer te hebben gedragen kwamen er lelijke witte strepen op de neus. Met deze klacht terug gegaan naar het filiaal waar ik ze gekocht heb(Groningen Herestraat), werd ik helaas bepaald vriendelijk geholpen. De bedrijfsleider vertelde dat dit heel normaal was en dat hij zelf deze 'look' heel mooi vond staan. Toevallig kwam er een andere klant bij staan aan de balie, die ik toen heb gevraagd wat zij van deze schoenen vond met die witte strepen er op. Ze vond dit lelijk en wilde de schoenen niet kopen als dit het gevolg was van 5 keer dragen. De schoen is zoals de verkoper ons adviseerde ingesprayd ingesprayd met de spray van PRO B.V. De bedrijfsleider vond dat dit geen reden was om de schoen te ruilen of om het geld terug te geven. Hier hebben we een discussie over gehad, waar uiteindelijk uit kwam dat hij mij op de eerst volgende aankoop 20% korting geeft op de gehele collectie. Dit is in mijn ogen een toezegging van de fout. Heb het hierbij gelaten.

Zoals ik in de winkel heb aangegeven wilde ik of mijn geld terug of nieuwe schoenen en dan niet het zelfde model.

Ik verwacht van PRO B.V. dat ze hier een nette oplossing voor vinden want het is niet correct dat na 5 keer een schoen dragen de verf verdwijnt.

De bedrijfsleider was niet erg klantvriendelijk. Hij luisterde niet echt wat het probleem was en gaf mij het gevoel dat ik niet serieus werd genomen. Met andere ik werd naar mijn idee afgepoeierd.

Pro-shoes (bestaat niet meer)
    Beste meneer Blaauw,Als ik juist geinformeerd ben dan is er inmiddels contact met u geweest en is de klacht opgelost.
    Mocht dit niet zo zijn dan verzoek ik u een email te sturen aan info@pro-shoes.nl tav Miranda.Met vriendelijke groet,
    klantenservice team Pro shoes
    Zie email rechtstreeks
    HAB
    Heb een mail verzonden met de betreffende informatie tot de oplossing. Vriendelijk en netjes opgelost. Beter als in de winkel.

HAB

Ook een klacht indienen over Pro-shoes (bestaat niet meer)?