Klacht Pro Warehouse: Evt coulance regelingen vanuit Apple gelden niet wanneer gekocht via Pro Warehouse.

webellen#67

Opletten bij Apple aankopen via Pro warehouse
Even opletten bij Apple aankopen via Pro Warehouse! Evt coulance regelingen vanuit Apple gelden niet wanneer gekocht via Pro Warehouse.
Drie jaar geleden top of the bill MacBook 12 hier gekocht welke een zwakke broeder in het gamma van Apple blijkt ivm moederbord, vandaar er ook vanuit Apple hiervoor een coulance geldt. Bij Apple werd mij echter medegedeeld dat wanneer ik hem bij Apple had gekocht, zij hem dan nog hadden gerepareerd… Echter omdat deze bij erkend reseller Pro Warehouse is gekocht moest ik daar mijn licht opsteken. Pro Warehouse geeft hier niet in thuis en geeft ook geen reactie op de vraag wat dan hun meerwaarde als reseller is als een dergelijke coulance dan niet geldt.
Het enige wat ik tegemoet zag was een offerte van ruim 700 euro voor het repareren van het moederbord. En sowieso een rekening van 50 euro voor niet op tijd vermelde onderzoekskosten.

Oh en nadat ik een review had geplaatst wist men mij plots te vinden onder het mom van een blije klant... (met als duidelijk uitgesproken intentie slechts de review verwijderd te zien natuurlijk) echter verder dan het twijfelen aan de uitspraak van Apple kwam men niet. De schaduw van Pro Warehouse is blijkbaar te groot voor hen zelf om overheen te kunnen stappen.

In eerste instantie reparatie van Macbook maar daar is het nu te laat voor en dus compensatie voor gemaakte reparatiekosten (de helft van wat Pro Warehouse rekent sowieso!).

Wij vinden dat Pro Warehouse hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pro Warehouse?