Klacht ProAssist: Aanmaning 5 jaar na dato

Klachtnummer
# 141850
Gebruiker
Mesruovi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij ontvingen vorige maand een brief van EDR incasso met daar in de mededeling dat wij 60,98 moeten betalen over een factuur van 5 jaar geleden.
Wij hebben in 2010 zijn wij verhuisd en hebben dit destijds ook doorgegeven aan proassist.
Zij hebben dit waarschijnlijk niet in hun administratie opgenomen.
Er is in die zelfde periode iets mis gegaan met de betaling.
Wij hebben hier geen herinnering van ontvangen omdat deze naar ons oude adres was gestuurd.
Wij hebben destijds nog meerdere keren contact gehad met proassist.
De eerste keer voor een schademelding, deze hebben ze bij ons thuis opgehaald en de tweede keer hebben wij de melding gekregen dat we geroyeerd waren. Wij hebben toen een hele uitleg gekregen en gegevens doorgegeven maar hier ook nooit meer iets over gehoord.
Proassist is altijd in het bezit geweest van ons telefoonnummer maar heeft in deze 5 jaar nooit geprobeerd contact op te nemen omdat naar eigen zeggen "niet onder hun procedure valt"

De oplossing

Als proassist bereidt is om de incassokosten kwijt te schelden ben ik eventueel nog bereid dit te betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ProAssist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ProAssist?