Klacht ProAssist: betaal al drie jaar voor een telefoon die ik niet heb!

# 197559
Danielle

Ooit kocht ik een telefoon die ik wilde verzekeren. Die verzekering liep bij ProAssist. Bij het kopen van een nieuwe telefoon een jaar later werd in de telefoonwinkel , de verzekering stopgezet. Toen bleek later dat er toch van mijn rekening werd afgeschreven. Ik nam contact op en er bleek een fout te zijn gemaakt. Het toestel wat verzekerd was had ik immers ook niet meer. Ik had een jaar voor niets betaald! Ik kon het niet terugvorderen. Een tijd later zag ik dat er toch telkens weer door ProAssist een bedrag van mijn rekening werd afgeschreven.
Boos belde ik wederom en ik diende voor de zekerheid een mail te sturen. Dit gedaan.
Er werd mij beloofd dat het nu echt geregeld zou zijn. Het ging inmiddels om ongeveer 300 euro wat was afgeschreven.
Ongelooflijk aan dit verhaal is dat ProAssist nu nog steeds van mijn rekening afschrijft.
Het gaat inmiddels om zeker 500 euro wat onrechtmatig is afgeschreven!
Dit is mijn laatste redmiddel!! Ik eis mijn geld terug !

ik eis dat ik mijn geld terug krijg van alle onrechtmatige afschrijvingen van de afgelopen jaren.

Wij vinden dat ProAssist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ProAssist?

2. Stuur een juridische brief