Klacht ProAssist: Coulance Proassist

# 119753
geen-onzin

Ik was een tevreden klant tot ik mijn contract wilde opzeggen, dit heb ik zowel via T-Mobile laten doen waar ik destijds klant was en ook het contract aangegaan ben als zelf telefonisch. De telefoniste van Proassist liet mij weten dat dit geen probleem was, ik was echter onaangenaam verrast toen Proassist door bleef incasseren, pas toen ik via mijn bank de opdracht gaf niet meer te betalen stopte de incasseringen. Vervolgens krijg ik van Das incasso de ene na de andere dreigbrief in opdracht van Proassist om zo snel mogelijk te betalen, na contact duidelijk gemaakt dat ik geen klant meer was in die tijd dacht ik dat het wel afgelopen was tot ik vorige week weer een brief in de post vond EDR was het volgende bureau wat ingeschakeld was.

Ik word doodziek van dit walgelijke bedrijf, en zoals te lezen in andere klachten sturen ze ook nog eens geen bevestiging van opzegging dus kunnen ze lekker doorgaan met graaien.

Heb hier 1 woord voor over en dat is asociaal !

Stuur mij mijn bevestiging en ik verwacht dat de incassering ongedaan word gemaakt, ik wil nooit meer wat van jullie horen !

Wij vinden dat ProAssist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

geen-onzin
    Bedrijf niet actief komt allemaal heel goed uit, dit bedrijf lost zijn problemen tenslotte niet zelf op het schuift het op de consument.

geen-onzin

Ook een klacht indienen over ProAssist?