Klacht ProAssist: Geen vertrouwen meer in dit bedrijf dat zichzelf 'the service company' noemt...

Mariette

Op 3-8-2015 mijn iPhone 6 Plus 64 GB Gold laten ophalen, omdat een helft van het scherm kuren vertoonde. Op 13-8 kreeg ik een vervangend exemplaar, want mijn eigen bleek niet te repareren. Vanaf het eerste moment reageerde het vervangende toestel niet altijd even goed op aanraking. Eerst dacht ik dat het lag aan mijn eigen handelen, maar al vlot werd duidelijk dat het wél aan het toestel lag incl. flikkeringen. Ik had geen tijd om het toestel direct op te laten halen. Ongelukkig genoeg liet ik hem zelf ook nog vallen, waardoor het scherm gebroken was. Op 22-8 het toestel toch laten ophalen en duidelijk aangegeven dat er 2 problemen waren: niet goed werkend touchscreen (al bij ontvangst toestel!) & gebroken scherm. Op 10-9 het toestel met een nieuw scherm ontvangen, maar het touchscreen was nog steeds niet goed en direct weer laten ophalen. Op 22-10 toestel weer teruggekregen, maar op 23-10 weer om dezelfde reden - ondanks controle door Pro Assists schade-expert - laten ophalen.

Het vervangende toestel is vanaf dag 1 een ondeugdelijk toestel geweest en het probleem met het toestel wordt steeds niet opgelost. Geen vertrouwen meer in zowel Pro Assist (incl. het reparatiecentrum) en de betreffende iPhone. Ik wil de betreffende iPhone dan ook niet terug, maar een vervangend (naar behoren werkend) exemplaar. Daarnaast wil ik financieel gecompenseerd worden, vanwege de zéér lange duur (totaal al 3,5 maand) en alle ongemakken die het met zich meebrengt (steeds 4 uur op hetzelfde adres moeten zijn voor het omruilen van het toestel, het steeds opnieuw instellen van het leentoestel --> terugzetten van back-up niet mogelijk 16GB leentoestel vs. 64GB eigen toestel, leentoestel beperkt mij in mijn werkzaamheden).

Wij vinden dat ProAssist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ProAssist?