Klacht ProAssist: Incasso EDR/ProAssist 2010

Henny

Op 14-9-2015 brief ontvangen van EDR incasso inzake een nog openstaande betaling bij ProAssist van september 2010.
Daar ik in datzelfde jaar deze verzekering binnen de gestelde termijn heb opgezegd ben ik het hier niet mee eens. Ik heb ook geen documenten meer hiervan want we hebben het over 2010.
Hierop heb ik op 21-9-2015 een mail gestuurd naar ProAssist i.a.a. EDR incasso met het verzoek of ProAssist binnen de aan mij gestelde betalingstermijn aan wil geven waarover deze openstaande rekening dan wel gaat.
Op 23-9-2015 een mail terug ontvangen van EDR incasso dat zij het verzoek om aanvullende informatie en/of betwisting in goede orde hebben ontvangen en dat zij het bericht in behandeling hebben genomen en hebben voorgelegd bij ProAssist.
Op 28-9-2015 heb ik nogmaals een mail gestuurd aan EDR incasso dat ik nog niets heb mogen vernemen van ProAssist. Ook verzocht om de betaaltermijn op te schorten omdat ik geen extra incassokosten wil ontvangen.

In ieder geval duidelijkheid waarover deze betaling zou moeten gaan omdat ik het belachelijk vind dat men na 5 jaar opeens met een incasso bureau op de proppen komt.
Als men dit niet kan kwijtschelding van deze incasso.
Orde in de administratie van Pro Assist, want ik denk dat het daar nogal aardig aan schort.

Wij vinden dat ProAssist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ProAssist?