Klacht ProAssist: Incasso na 3,5 jaar

Klachtnummer
# 110093
Gebruiker
Fenno
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 16 mei 2015 heb ik van EDR Service namens Proassist Nederland Services B.V.
een incasso brief ontvangen, ik heb vanaf 2012 niets meer vernomen van dit bedrijf en komen nu ineens met een vordering.

Ik heb gebeld met EDR en zij zijn vanmening dat ik het volledige bedrag dien te betalen
waarop ik heb gereageerd dat Proassist mij niet heeft aangemaand of in kennis heeft gesteld van het overhandige van het dossier aan EDR, terwijl dit wel wettelijk verpicht is.
Volgens EDR zijn er meerdere brieven verzonden maar vreemd genoeg nooit aangekomen. Ik heb uitgelegt de hoofdsom van de factuur te willen voldoen maar niet de rente. EDR gaat hier niet mee akkoord en Proassist verwijst me door naar EDR waar jammer genoeg niet mee te praten valt. Het is mij woord tegen hun woord, wel vreemd dat er veel mensen zijn met de zelfde klacht en dit allemaal op 15 mei 2015.
Ik heb al eerder met een advocaat moeten werken inzake deze verzekering we moeten dit misschien maar weer gaan oppakken.

De oplossing

Ik ben bereid de factuur te betalen maar geen rente + incasso kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ProAssist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ProAssist?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen