Klacht ProAssist: incasso proassist

A. Nagelmaker

Na het opzeggen van mijn verzekering in februari 2012 bleek er, nu april 2015, een incasso met aanmaningskosten naar mijn oude adres gestuurd. De post toch in mijn bezit gekregen maar te laat om incasso kosten te voorkomen. Ik heb de rekening direct betaald en daarna ook contact opgenomen met EDR. Die gaven aan dat ik me tot proassist moest richten. Ik heb 2 maal een contact formulier geprobeerd maar er komt geen reactie op mijn klacht. Je kan niet 3 jr na het sluiten van je boekjaar nog een rekening gaan sturen naar je klanten. Ik heb het bewijs dat mijn verzekeringen zijn opgeheven en vindt het absurd dat proassist zo met zijn klanten omgaat. Ik denk dat een incasso bureau als EDR ook wel eens zou moeten nadenken over de ethiek van het bedrijf proassist waar u mee samen werkt. Ik ben erg kwaad over de gang van zaken en laat het er niet bij zitten totdat ik mijn geld terug heb. Het is niet een paar tientjes maar het zijn meerdere tientjes bij meerdere mensen. Schandalig gewoon.

Ik eis het gehele bedrag terug. 3 jr na het sluiten van het boekjaar kan je geen geld meer eisen voor iets wat is opgezegd.

Wij vinden dat ProAssist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ProAssist?