Klacht ProAssist: incasso proassist

Klachtnummer
# 107916
Gebruiker
A. Nagelmaker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na het opzeggen van mijn verzekering in februari 2012 bleek er, nu april 2015, een incasso met aanmaningskosten naar mijn oude adres gestuurd. De post toch in mijn bezit gekregen maar te laat om incasso kosten te voorkomen. Ik heb de rekening direct betaald en daarna ook contact opgenomen met EDR. Die gaven aan dat ik me tot proassist moest richten. Ik heb 2 maal een contact formulier geprobeerd maar er komt geen reactie op mijn klacht. Je kan niet 3 jr na het sluiten van je boekjaar nog een rekening gaan sturen naar je klanten. Ik heb het bewijs dat mijn verzekeringen zijn opgeheven en vindt het absurd dat proassist zo met zijn klanten omgaat. Ik denk dat een incasso bureau als EDR ook wel eens zou moeten nadenken over de ethiek van het bedrijf proassist waar u mee samen werkt. Ik ben erg kwaad over de gang van zaken en laat het er niet bij zitten totdat ik mijn geld terug heb. Het is niet een paar tientjes maar het zijn meerdere tientjes bij meerdere mensen. Schandalig gewoon.

De oplossing

Ik eis het gehele bedrag terug. 3 jr na het sluiten van het boekjaar kan je geen geld meer eisen voor iets wat is opgezegd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ProAssist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ProAssist?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen