Klacht ProAssist: Na 5 jaar incasso bureau ingeschakeld

eywoudt

In augustus krijg ik een herinnering van het incasso bureau EDR over een factuur van ProAssist over een factuur 16-8-2015. Wij hebben hierop op 23-8-2015 per mail gereageerd naar EDR dat ik wilde weten waarover deze herinnering ging. Op 28 oktober 2015 kreeg ik per mail pas een reactie. Deze heb ik gemist ivm vakantie. Gisteren kreeg ik weer een brief van EDR dat ik binnen 7 dagen moest betalen met een verhoging van € 37,00 op de kosten. Ik heb vandaag contact opgenomen met EDR en het verhaal uitgelegd en gevraagd waarom dit weer 2 maanden heeft moeten duren, voordat er reactie kwam. De reactie van EDR was we hebben niet eerder de stukken aangeleverd gekregen van ProAssist. Ik heb toen aangeven waarom worden dan wel de consumenten binnen 2 weken het mes op de keel gezet. Daar hadden ze geen boodschap aan en zou gewoon met de extra kosten moeten betalen. Triest dat er zo gehandeld wordt. Er zit niets anders op dan maar te betalen, voordat er nog meer kosten komen.

Wat ik wil van ProAssist is dat de extra kosten van € 37,00 terug gestort worden.

Wij vinden dat ProAssist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ProAssist?